Interclean Amsterdam Persbericht

Een blik in de toekomst - Interclean Amsterdam Online

Thursday, 12 November 2020

De allereerste Interclean Amsterdam Online die van 3 tot 6 november 2020 plaatsvond, markeerde de verschuiving in het denken over onze toekomst. De huidige pandemie verandert de wereld en de weg naar digitalisering neemt het voortouw en brengt ons vooruit. Deelnemers uit meer dan 120 landen keken naar 81 sessies met kennis van 136 experts. Meer dan 7.000 professionals meldden zich aan voor het virtuele platform en maakten in totaal meer dan 20.000 verbindingen in vier dagen.

De vier dagen van Interclean online live sessies hebben ons laten zien dat het creëren van meer online mogelijkheden een groot voordeel is en ook dat de wens voor een persoonlijk evenement nog steeds springlevend is.

Interclean is er trots op dat zij erin geslaagd is een online platform te bieden dat de industrie bekende gezichten en nieuwe experts heeft gebracht om ideeën mee te delen. En belangrijk om netwerken te faciliteren, het bedrijfsleven te stimuleren en het podium te bieden voor innovatie. De live studio setting met moderators bracht een menselijk element en de opnames hebben het voor iedereen mogelijk gemaakt om mee te doen.

Het evenement raakte alle industriële onderwerpen en het werd duidelijk dat robotisering, digitalisering en infectiepreventie industriële onderwerpen zijn die iedereen wil bijbenen. Verder behoren tot de best bekeken sessies waar de toekomst van FM en Retail, leren over covid-19 en schoonmaken in zorginstellingen, dit zijn onderwerpen die veel aandacht hebben gekregen en voor velen binnen de industrie een dagelijks terugkerend onderwerp zijn.

Het platform is nog open tot 31 december 2020 om opnames te bekijken van alle kennis- en productsessies en voor matchmaking. Bezoek www.intercleanshow.com voor toegang tot het platform.